Publiekstukjes

15.10 Karin de Rooij:
Mijn man fietst voor de 3e keer de Alpe d’HuZes. Hij heeft het er al op zitten, maar als het even kan gaat ie nog 1x wat later op de dag.
Zijn motivatie is onze kleindochter van 5 jaar, waar de kanker weer terug is gekomen en waar die wel 10x die berg op zou willen gaan. We denken aan haar en hij gaat ervoor!

15.24 Pieter Laren, vader van Armand, is gekomen om zijn zoon aan te moedigen, die vandaag minimaal 4x gaat lopen.
Onze motivatie is gebaseerd op de ziekte van mijn vrouw, zijn moeder, die 5 weken geleden is overleden aan borstkanker.
Wij vinden de organisatie grandioos, de sfeer hartstikke goed en een geweldig sportevenement waar formidabele prestaties worden geleverd, die aanstekelijk werken op anderen. Een geweldige dag voor ons.

15.25 Ageet Rijsdijk, team vakantie expets: super, geweldig, geen woorden voor! Heb 1x gereden en heb een vriendinnetje van mijn tienerkids die vorig jaar op 14 jarige leeftijd aan borstkanker is overleden naar boven gebracht. Voor mijn tante Marja die vorige week de uitslag kreeg (endeldarmkanker) heb ik dit ook gedaan. OPGEVEN IS VOOR HAAR GEEN OPTIE!!! Prima organisatie!

15.30 Eb NLOl, team vakantie-experts. Wat n mooie dag. Dit is wel de langste dag van mijn leven. Vol met hoop-angst. Vandaag ben ik deze kilometers naar boven gelopen, voor mijn broer- schoonzus die overleden zijn aan kanker.
Mijn vriendin Helene en schoonbroer Rien zijn nu aan het strijden om deze ziekte te overwinnen. Het kan me niks schelen dat ik een beetje moe ben. Deze strijders tegen deze ziekte maken dit dagelijks mee, in veel ergere maten. En morgen ben ik weer fit en zij gaan weer door met hun strijd!

Allemaal publiekstukjes met behulp van Mia!

16.10 Team CP-ICT Inwonerszaken, Esther Hengeveld en Diana Koppenol. Dit is wel een hele bijzondere dag/dagen. Na dinsdag 16.00 in de bus gezeten te hebben, zijn we in een gigantisch feest beland. Ons team(Johan, Jesse, Arjen, Mark, Bas, Michiel, Toine, Susan, Jacqueline, Jaap en Rob), had zich goed voorbereid en we hadden grote verwachtingen die ze zeker hebben waargemaakt. Aangemoedigd door ongeveer 30 collega’s in bocht 4, 5 en 6 tot vanavond 22.00 door vlaggen, toeters, liedjes..... Iedereen van het team heeft minimaal 1 keer de top gehaald! We zijn dan ook super trots! Ook voor de organisatie, onze complimenten. Alles helemaal goed verzorgd! Speciale groeten voor de “bloemenman”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten