Marianne Daalderop

De berg is verzet! Ongelofelijk wat er allemaal kan gebeuren in 2 jaar. Een groot diep dal toen ik 2 jaar geleden hoorde dat ik kanker had op mijn 43e. Dat kan niet de bedoeling zijn. Vorig jaar toen de therapie bijna af was hoorde ik van de alpe d´huzes. Als dat toch eens zou kunnen! Vanaf januari zat ik op de fiets samen met mijn ongelofelijke teamgenoten van het Maxima Medisch Centrum. (Ex)kankerpatienten samen met zorgverleners deze ongelofelijke strijd aangaan was een geweldige ervaring. Wat een kracht, wat een positieve energie. Vandaag kon niet mooier zijn. Ik heb best afgezien maar wat was dat nou vergeleken met wat anderen op dit moment nog mee maken. En wat heb ik genoten van alle supporters langs de weg die er een ongelofelijk festijn van hebben gemaakt. De bochten zijn prettig omdat ze vlakker zijn, maar vooral omdat je er een boel energie krijgt. Het bloemetje op mijn helm deed ook wonderen. Ik denk dat ik een trend gezet heb! Iedereen hartstikke bedankt!
Een keer omhoog vandaag is genoeg. Meer hoeft er niet vandaag, ik ga genieten. En ik hoop dat degene die ik op mijn bagagedrager had er iets van mee krijgen. Riet, moeder van Margot, broer van Gerdina en alle lotgenoten, jullie zijn de echte kanjers!

Marianne Daalderop, team SMA cardiosport Maxima Medisch Centrum.
Bocht 16
12:54

Geen opmerkingen:

Een reactie posten